RM5, 000 Geran Penjana Bagi Pengusaha Tadika Swasta Yang Berdaftar Dengan KPM - MyKerjaya!

Breaking

Join Telegram Rasmi Kami

Daftar Email Untuk Dapatkan Update Info Jawatan Kosong Terkini.

July 08, 2020

RM5, 000 Geran Penjana Bagi Pengusaha Tadika Swasta Yang Berdaftar Dengan KPM



Pengusaha TADIKA swasta yang berdaftar di bawah Kementerian Pendidikan (KPM) akan menerima geran secara sekali bayar (one-off) sebanyak RM5,000.

KPM dalam kenyataan berkata, pemberian geran di bawah Pelan Jana Semula Ekonomi (PENJANA) itu adalah sebagai inisiatif meringankan beban pengusaha TADIKA swasta untuk membuka semula operasi mereka.

"Kementerian Kewangan (MOF) bersetuju meluluskan pemberian geran secara one-off melalui Pelan Jana Semula Ekonomi (PENJANA).

"Bagi pengusaha TADIKA yang tidak berdaftar dengan KPM akan menerima geran one-off sebanyak RM3,000 sekiranya pendaftaran TADIKA mereka dibuat sebelum 31 Oktober 2020.

"KPM yakin geran yang disediakan oleh kerajaan akan dapat membantu pengusaha TADIKA swasta meneruskan agenda pendidikan prasekolah serta menggalakkan TADIKA swasta yang belum berdaftar untuk berbuat demikian sebelum 31 Oktober 2020," kata kenyataan itu.
Sumber - BERITA HARIAN 

JUMLAH BAYARAN
Pengusaha tadika swasta yang berdaftar dengan KPM: RM5, 000
Pengusaha tadika yang tidak berdaftar dengan KPM : RM3, 000 (Sekiranya pendaftaran tadika dibuat sebelum 31 Oktober 2020) 

CARA SEMAKAN

Sebarang maklumat mengenai cara semakan permohonan belum diketahui. Maklumat ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa

2 comments:

  1. Miniment from subsidi person can i income first below app

    ReplyDelete
  2. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete

Join Channel Telegram Graduan Semasa